Internet2006-12-04
0

Rozwój serwisu muratordom

Jeden z najpopularniejszych serwisów o budownictwie i wykańczaniu wnętrz, skierowanych do klientów indywidualnych dostępny jest w nowej formie.

Poza zmianami graficznymi najistotniejsze są wprowadzone doń interaktywne narzędzia, dające użytkownikom zupełnie nowe możliwości korzystania z serwisu, m.in. Centrum Zakupów, Centrum Ogłoszeń, Centrum Usług, blog, galerie.

„Serwis Muratordom.pl wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników – oferuje nie tylko poważną i rzetelną informację z zakresu budownictwa i finansów, ale również lżejsze elementy, takie jak zakupy, projektowanie wnętrz, czy galerie” – powiedziała Katarzyna Białek, Dyrektor Strategiczny Wydawnictwa Murator, odpowiedzialna m.in. za rozwój internetu i multimediów w firmie.

Rozwój serwisu www.muratordom.pl podzielono na dwie fazy. W wyniku pierwszej fazy, zakończonej 1 grudnia br., vortal wzbogacono o Centrum Zakupów. Obecnie użytkownicy mają dostęp do 20 sklepów, docelowo będzie ich kilkadziesiąt. Od 1 grudnia działa także Centrum Ogłoszeń – miejsce zamieszczania ogłoszeń oraz system logowania, spójny z funkcjonującym od dawna, niezwykle popularnym wśród użytkowników Forum Muratora.

W efekcie drugiej fazy projektu, która zakończy się w połowie grudnia br., funkcjonować zaczną Centrum Usług oraz blog.

Rozwój serwisu zlecono agencji interaktywnej byss.pl.

„Nowatorski charakter oraz złożoność projektu wymagały dużego nakładu prac oraz wysokiej dyscypliny czasowej. Jednak dzięki spójnej wizji rozwoju serwisu oraz sprawnej komunikacji z klientem, prace postępują planowo” – powiedział Daniel Czapiewski, strategic planner agencji interaktywnej byss.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas