Reklama2014-06-10
0

RTB House rozpoczyna działalność w Grecji

RTB House wchodzi na grecki rynek. Za koordynację biura odpowiada Maciej Mikołajczak, business development director CEE.

Agencja zajmuje się retargetingiem personalizowanym, czyli precyzyjnym doborem reklam do preferencji zakupowych internautów. Jej działania realizowane są w technologii umożliwiającej kupno i sprzedaż pojedynczych odsłon w czasie rzeczywistym (Real-Time Bidding).

- Dzięki elastycznemu podejściu i własnej technologii możemy efektywnie realizować kampanie reklamowe zarówno dla sieci afiliacyjnych, jak i klientów bezpośrednich działających w tym kraju. Jesteśmy przekonani, że doświadczenie i wiedza z kilkudziesięciu zagranicznych rynków pozwolą nam z sukcesem wdrożyć usługi również w Grecji - Maciej Mikołajczak, business development director CEE odpowiedzialny za rozwój greckiego oddziału agencji.

RTB House działa na trzydziestu jeden rynkach, gdzie realizuje obecnie blisko 650 kampanii reklamowych i kupuje ponad 3,5 mld odsłon miesięcznie. Firma współpracuje z wieloma międzynarodowymi sieciami reklamowymi, m.in. DoubleClick, Yahoo Right Media, Rubicon czy PubMatic.

RTB House powstała w listopadzie ub.r., kiedy to zespół działający w ramach Grupy AdPilot został przekształcony w samodzielną agencję (więcej na ten temat).

Autor:łb

Więcej informacji:RTB House, Maciej Mikołajczak, Grecja

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas