Kultura2022-03-16
2

WOW na targach MIPTV chce sprzedać "RuPaul’s Drag Race" na kolejne rynki

Firma producencka World of Wonder (WOW) planuje wykorzystać nadchodzące targi telewizyjne MIPTV w Cannes do sprzedaży praw do formatu "RuPaul’s Drag Race" w kolejnych krajach.

"RuPaul’s Drag Race" to reality show, w którym uczestnicy rywalizują o tytuł najciekawszej i najbardziej utalentowanej drag queen oraz nagrody.

Oryginalna, amerykańska wersja formatu liczy sobie już 14 sezonów. Licencję na jej pokazywanie wykupiono w ponad 190 krajach. Powstało także sześć lokalnych edycji formatu (w Kanadzie, Hiszpanii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Australii i Tajlandii) oraz formaty spin-off takie jak "Untucked", "Drag Race All Stars", "Celebrity Drag Race" i "Drag Race vs The World".

Targi MIPTV mają być dla WOW okazją do osobistego zaprezentowania programu "RuPaul’s Drag Race" kolejnym potencjalnym partnerom z całego świata.

W Cannes WOW reprezentować będą Fenton Bailey, współzałożyciel spółki, Matt Habib, pełniący funkcję senior VP of global brand partnerships, a także Sally Miles, była CEO Passion Distribution, która w WOW zarządza formatami firmy na arenie międzynarodowej.

Autor:km

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas