Prasa2006-08-21
0

Rusza akcja społeczna Biblioteka Newsweeka

1 września rusza akcja społeczna tygodnika Newsweek Polska - Biblioteka Newsweeka.

Celem akcji jest promowanie czytelnictwa poprzez wzbogacanie oferty bibliotek: przekazanie jak największej liczby nowości książkowych najbardziej potrzebującym bibliotekom publicznym.

Akcja obejmie swoim zasięgiem ponad 50 bibliotek publicznych znajdujących się w najtrudniejszej sytuacji finansowej i nie mogących sprostać rosnącym potrzebom czytelników. W większości są to biblioteki z małych miejscowości.

Partnerami akcji Biblioteka Newsweeka są znane wydawnictwa książkowe: Amber, Czytelnik, Pascal, Rebis, Sonia Draga. Ponad 3 tysiące książek tych wydawnictw trafi w ciągu najbliższych miesięcy do bibliotek objętych akcją. Newsweek Polska w następnych latach będzie nawiązywał współpracę z kolejnymi bibliotekami. Pomysłodawcy akcji zapraszają do współpracy firmy i instytucje zainteresowane promowaniem czytelnictwa.

Akcji towarzyszyć będzie promocja w Internecie oraz w tytułach Axel Springer Polska. Kreację przygotowała agencja PZL.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas