Reklama2010-05-11
1

Rusza kampania „Doceń olej rzepakowy”

Rozpoczyna się kampania promująca zalety oleju rzepakowego jako składnika diety. Akcję – prowadzoną przede wszystkim w internecie – przygotowała i prowadzi agencja Max Weber.

Startująca właśnie kampania „Doceń olej rzepakowy” prezentuje właściwości oleju rzepakowego oraz informuje, jak dobrać składniki diety, aby wpływała ona jak najkorzystniej na nasze zdrowie. W ramach akcji uruchomiono mający charakter bloga serwis internetowy docenolejrzepakowy.pl, a także pięć ministrom w całości poświęconych zdrowotnym walorom oleju rzepakowego. Poszczególne witryny dotyczą poziomu cholesterolu, cukrzycy, diety kobiet w ciąży, funkcjonowania i rozwoju mózgu oraz profilaktyki nowotworowej.

Ponadto akcja obejmuje działania w wyszukiwarkach internetowych i social mediach. Kampanię, której patronuje Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, przygotowała i realizuje agencja Max Weber należąca do Young & Rubicam Brands.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas