Reklama2012-12-07
2

Rusza kampania „Mam kota na punkcie mleka”

Polska Izbę Mleka oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka rozpoczynają kampanię „Mam kota na punkcie mleka” promującą mleko i przetwory mleczne. Akcja jest skierowana do dzieci w wieku szkolnym i ich rodziców.

Kampania „Mam kota na punkcie mleka” ma pokazywać, jakie wartości odżywcze i inne walory dla dzieci mają mleko i jego przetwory.

Na potrzeby akcji opracowano scenariusze zajęć lekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów. Dla młodszych dzieci przygotowano m.in. grę karcianą (edukująca nie tylko w zakresie właściwego żywienia, lecz także produkcja i przerobu mleka oraz związanych z nim możliwości kulinarnych), a dla starszych - internetową grę społecznościową polegającą na prowadzeniu mlecznej farmy, której sukces wymaga nie tylko umiejętności gospodarskich, ale i szerokiej wiedzy dotyczącej roli mleka w zbilansowanej diecie.

Oprócz działań w szkołach ważnym elementem akcji jest serwis mamkotanapunkciemleka.pl, w którym dostępne są też materiały dla rodziców, zwłaszcza matek, zachęcające do jak najszerszego wprowadzania mleka w różnej formie do codziennego menu dzieci. Ponadto planowana jest kampania wizerunkowa w internecie oraz pismach kobiecych.

Cała akcja potrwa przez trzy lata. Organizują ją Polska Izba Mleka oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka, korzystając ze środków krajowych i z Unii Europejskiej oraz Funduszu Promocji Mleka.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas