Reklama 2010-08-25
0

Rusza kampania „Powstrzymaj rotawirusy” (wideo)

W telewizji i internecie startuje kampania edukacyjna „Powstrzymaj rotawirusy”. Akcję przygotowały agencja reklamowa JWT Warszawa i dom mediowy MediaVest.

Rozpoczynająca się właśnie kampania „Powstrzymaj rotawirusy” zachęca rodziców do szczepienia swoich małych dzieci przeciwko zakażeniom rotawirusowym. Akcja podkreśla, że to skuteczny sposób zapobiegania tej chorobie, która w przeciwnym razie może spowodować u dziecka biegunkę, wymioty i gorączkę.

Kampania obejmuje przede wszystkim telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7, Polsat2, kanały z pakietów AtMedia i Discovery, kanały kobiece TVN ITV, Polsat Café, kanały tematyczne TVP) oraz internet (WP.pl, o2.pl, serwisy z Grupy Medforum, Onet.pl, babyboom.pl, Google), a także materiały BTL (m.in. ulotki w punktach szczepień). Kreację na potrzeby tych działań przygotowała agencja reklamowa JWT Warszawa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.

Autor: tw

Więcej informacji: kampania społeczna, JWT Warszawa

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas