Reklama2010-03-15
0

Rusza kampania promująca Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach

W telewizji, prasie, internecie i na outdorze rozpoczyna się kampania promocyjna Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Akcję przygotowała organizująca to wydarzenie Grupa PTWP.

Kampania promująca Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach, którego druga edycja odbędzie się od 14 do 16 kwietnia, ma na celu budowanie wizerunku tego wydarzenia jako najbardziej prestiżowej i opiniotwórczej konferencji gospodarczej – nie tylko w Polsce, ale w całej Europie. Działania oprócz standardowych reklam ATL obejmują działania w social mediach – profile kongresu uruchomiono na Facebooku, Blipie i Twitterze.

Ogółem akcja jest prowadzona w telewizji (TVN CNBC, TVN 24, Polsat News, TV Biznes i TVS), prasie (ogólnopolskie tygodniki, dzienniki i pisma branżowe, magazyny zagraniczne, np. słowackie „Hospodarskie Noviny”) oraz outdoor (nośniki na Górnym Śląsku). Kreacją i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajęła się Grupa PTWP, która organizuje kongres, natomiast działania public relations prowadzi agencja Imago PR.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas