Reklama2008-07-07
0

Rusza kampania wizerunkowa sklepów Komfort

Pod hasłem "wybierz piękno, poczuj komfort" rozpoczyna się kampaniareklamowa sieci sklepów Komfort. Akcję obejmującą prasę, telewizję,outdoor przygotowała agencja reklamowa S4.

Celem rozpoczynającej się kampanii reklamowej sieci sklepówKomfort jest wzmocnienie jej wizerunku jako eksperta w branżypodłogowej oraz pokazanie, jak zmiana podłogi może odmienić każdemieszkanie. Jednocześnie akcja wspiera promuje najnowszy katalogfirmy - "Wybierz piękno, poczuj komfort".

komfort

Kampania adresowana jest zarówno do stałych klientów sklepówKomfort, jak i osób, które dopiero zamierzają zmienić swą podłogę.Działania o zasięgu ogólnopolskim obejmują prasę, telewizję,outdoor (billboardy), a także materiały POS w sklepach.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa S4, natomiastzaplanowaniem i zakupem mediów zajęły się domy medowie Carat iMedia Concept.

Autor:tw

Więcej informacji:Komfort

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas