Telewizja2003-02-19
0

Rusza kampania wizerunkowa VIVApolska!

W marcu rusza kampania wizerunkowa telewizji VIVApolska!

W marcu rusza długo zapowiadana kampania reklamowa VIVApolska! Jej kreację stacja powierzyła wybranej w drodze przetargu agencji - 'Opus-b'. Kampania skierowana jest do młodych ludzi, grupy docelowej stacji VIVApolska!.

Obejmie ona głównie prasę młodzieżową. Layouty reklamowe pojawią się w następujących tytułach: Popcorn, Dziewczyna, Filipinka, Dlaczego, Aktivist, Fluid, Empiknews, Laif, Metal Hammer, Ślizg, Magazyn Hip-hop.pl, Dos Dedos.

Motywem przewodnim będzie nowe hasło - 'VIVA - Bo Chcę', oddające zarówno charakter telewizji jak i jej odbiorców.

Cele kampanii:
- zdecydowane wyróżnienie wizerunku VIVApolska! w sektorze mediów skierowanych do młodych ludzi
- rozpowszechnienie marki VIVY oraz jej stałe umacnianie
- rozpowszechnienie logo ( które zostało ujednolicone od początku stycznia)
- silna identyfikacja z grupą docelową poprzez precyzyjne jej sportretowanie w layoutach reklamowych
- zwiększenie lojalności widzów
- pozyskanie nowych widzów

Kampania potrwa pół roku. Stacja nie ujawnia jej wartości.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas