Instytut Adama Mickiewicza ogłosił konkurs na gadżety promujące polską kulturą. Studenci i absolwenci architektury i ASP mogą zgłaszać projekty o charakterze ogólnym oraz ekskluzywnym.
W konkursie ogłoszonym przez Instytut Adama Mickiewicza należy
stworzyć projekty gadżetów promujących Polskę jako kraj nowoczesny
i otwarty oraz wzbudzających zainteresowanie kulturą polską i
wywołujących pozytywne nastawienie do niej. Zadanie jest skierowane
do studentów i absolwentów wydziałów projektowania, architektury
oraz kierunków artystycznych szkół wyższych. Konkurs dotyczy dwóch
rodzajów gadżetów: przeznaczonego do szerokiej dystrybucji, głównie
wśród młodych odbiorców, oraz ekskluzywnego, skierowanego do
wąskiej grupy międzynarodowych menedżerów i osób na kierowniczych
stanowiskach.
Prace nadesłane do 11 maja oceni jury złożone z przedstawicieli
uczelni wyższych i instytucji kulturalnych, a trzy najlepsze
projekty zostaną nagrodzone i trafią do produkcji.