Pod hasłem "Jupik Team kontra Klony" rozpoczyna się promocjanapojów Jupik. Skierowaną do dzieci akcję wspiera kampaniareklamowa.
Startująca właśnie promocja "Jupik Team kontra Klony" opiera sięna grze umieszczonej w serwisie internetowym www.jupik.com. Należy w niej walczyć z Armią Klonów stworzoną przez złego Doktora Mista, wykorzystującm.in. dekodery znajdujące się pod etykietami napojów Jupik. Żebyprzejść do kolejnego poziomu gry, trzeba przyłożyć dekoder doekranu komputera i poczekać, aż zadrukowane termoczułą farbą polaujawnią specjalny kod. Promocja z nagrodami jest przeznaczona dladzieci w wieku 7-14 lat.
Akcję zaplanowaną od 27 kwietnia do 26 czerwca będzie w majuwspierać kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP, TVN, Polsati stacje dziecięce), internet (serwisy z grami dla dzieci), prasębranżową oraz bezpośrednie działania w szkołach podstawowych. Zakreację gry oraz jej obsługę w internecie odpowiada agencja OS3,spot wykorzystywany w akcji reklamowej wyprodukowała agencja PndFutura, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dommediowy Mindshare.