Prasa2006-11-13
0

Ruszył BonJour serwis intranetowy Bonnier Group

W listopadzie uruchomiony został BonJour nowy, anglojęzyczny serwis intranetowy Bonnier Group.

Zapewni on firmom należącym do koncernu większą możliwość współpracy pomiędzy poszczególnymi tytułami - podano w komunikacie.

W intranecie zamieszczono informacje dotyczące wszystkich firm należących do Grupy Bonnier, wszelkiego rodzaju dokumenty korporacyjne oraz kodeks dobrych praktyk. Podano również dane najważniejszych osób zarządzających Grupą aby każdy z blisko 10 000 pracowników mógł osobiście skontaktować się z wybraną osobą.

Nowy intranet ma usprawnić komunikację i wymianę informacji pomiędzy członkami Bonnier Group, ułatwić dostęp do najświeższych danych i pozwolić na gromadzenie informacji o światowym biznesie w jednym miejscy aby były one dostępne online dla wszystkich redakcji. Zasoby zostaną efektywniej wykorzystane dzięki wspólnym bazom pozwalającym na gromadzenie materiałów fotoedytorskich. Każda z firm należących do koncernu będzie teraz mogła szybciej i lepiej odpowiedzieć na potrzeby informacyjne swoich odbiorców.

Intarnet to nie tylko baza wiedzy, to również platforma budowania relacji oraz wymiany know-how pomiędzy pracownikami całej grupy z różnych krajów. Niewykluczone, że już niebawem powstaną nowe, wspólne projekty redakcyjne.

Jak mówi Waldemar Tevnell, prezes Bonnier Business (Polska) wydawcy „Pulsu Biznesu” w rezultacie dzięki implementacji BonJour, w większym stopniu wykorzystywane zostaną przewagi konkurencyjne związane z przynależnością do międzynarodowej grupy medialnej dzięki czemu dla czytelników „Pulsu Biznesu” będzie jeszcze lepszym źródłem właściwych decyzji. Ze strony „PB” za projekt odpowiada Michał Witkowski, dyrektor marketingu dziennika.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas