Wydawnictwo Marquard Media Polska uruchomiło serwis internetowy miesięcznika „Harper’s Bazaar”. Ma on być uzupełnieniem drukowanej wersji magazynu.
Witryna dostępna pod adresem harpersbazaar.pl podzielona jest na sekcje Moda, Uroda, Kultura i Lifestyle. Na stronie znaleźć można zarówno materiały stworzone specjalnie dla serwisu jak i artykuły z miesięcznika drukowanego.
Serwis harpersbazaar.pl przygotował zespół „Harpers’ Bazaar” oraz dział nowych mediów wydawnictwa. Redaktor prowadzącą witryny jest Ismena Dąbrowska. Za jej layout odpowiada dyrektor artystyczna Karolina Żmijewska.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Harper’s Bazaar” w I kwartale br. wyniosła 30 275 egz. (więcej na ten temat).
W kwietniu br. strony Marquard Media Polska (najpopularniejsze z nich to Kozaczek.pl i Zeberka.pl) zanotowały 987,2 tys. użytkowników i 37 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).