Prasa2005-09-02
0

Ruszyła kampania "Echa Miasta"

1 września br. rozpoczęła się reklamowa kampania teaserowa promująca markę nowej bezpłatnej gazety lokalnej "Echo Miasta".

Akcja obejmuje siedem miast, w których wychodzą gazety.

W kampanii wykorzystywane są billboardy rozmieszczone w  miejscach o największym natężeniu ruchu. (m.in. wjazdy i wyjazdy do kompleksów handlowych, stacje benzynowe, drogi wjazdowe i wyjazdowe z miast).

"Echo Miasta" jest bezpłatną lokalną gazetą o charakterze typowo miejskim ukazującą się w 7 miastach Polski (Warszawa,  Trójmiasta, Poznań, Łódź, Wrocław, aglomeracja Śląska i Kraków). Wydawcą gazet jest spółka Media4mat, powiązana z grupą Polskapresse.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas