Reklama 2009-06-04
0

Ruszyła kampania 'Kochasz, chronisz, zapobiegasz. Badaj swoje dziecko'

W telewizji, radiu, prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdorze rozpoczęła się kampania "Kochasz, chronisz, zapobiegasz. Badaj swoje dziecko". Akcja promuje profilaktyczne badania dzieci.

Kampania "Kochasz, chronisz, zapobiegasz. Badaj swoje dziecko" jest skierowana do rodziców, zachęcając ich do przeprowadzania okresowych badań profilaktycznych swoich dzieci.

pppppppppppisssssssss

Akcja jest prowadzona w telewizji (TVN, TVN Style, TVN Turbo, TVN7, Puls, BBC, Nick, TVP1, TVP2, Chello Zone: Zone Reality, Zone Europa, Zone Club, Zone Romantica), radiu (RMF Classic), prasie ("Gazeta Wyborcza"- dodatek Zdrowie i Uroda, "Wysokie Obcasy", "Polityka", "Wprost", "Dziecko", "Rodzice", "Naj", "Samo Zdrowie", "ELLE", "In Style", "Burda", "Sukces", "Viva", "Marketing & More, a także w krzyżówkach "Technopol"), internecie, punktach sprzedaży (sklepy Smyk oraz centra Złote Tarasy i Galeria Mokotów w Warszawie), przychodniach oraz na outdoorze (400 billboardów i 150 citylightów w sześciu największych miastach). Kreację kampanii - zaplanowanej na cały czerwiec - przygotowała się agencja reklamowa Nanof XStudios, a media zaplanował dom mediowy Equinox Polska.

Autor: tw

Więcej informacji: Equinox Polska, Nanof XStudios

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas