Reklama2009-06-27
0

Ruszyła kampania 'Naturalne geny'

Śniadanie prasowe i uruchomienie serwisu internetowego rozpoczęłykampanię "Naturalne geny". Akcja promuje znakowanie żywnościmodyfikowanej genetycznie.

Kampania "Naturalne geny" ma na celu zwrócenie uwagi konsumentówna problem żywności modyfikowanej genetycznie oraz odpowiedniegoznakowania na etykietach takich produktów. Akcję prowadzoną przezInstytut Spraw Obywatelskich zainaugurowało śniadanie prasowe zudziałem ekspertów w zakresie żywienia i biotechnologii, podczasktórego serwowano dania pochodząe wyłącznie z ekologicznych upraw.Jednocześnie uruchomiono serwis internetowy www.naturalnegeny.pl, w którymmożna zapoznać się z informacjami na temat żywności modyfikowanejgenetycznie oraz podpisać list popierający wprowadzenie oznakowaniana etykietach zawierających ją produktów spożywczych. W najbliższymczasie na stronie pojawią się komiksy i filmy animowaneprzybliżające tę tematykę.

geny

Kampanię - zaplanowaną do końca roku - przygotował Green Tank,zielony departament agencji Brainshop U-boot, natomiast organizacjąśniadania prasowego zajęła się agencja Trattoria PR.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas