Reklama2011-06-21
4

Ruszyła kampania "Nie przemycaj"

We wschodniej Polsce prowadzona jest społeczna kampania antyprzemytnicza "Nie przemycaj". Akcję przygotowały agencje Tailor&Baker i Partner of Promotion.

Działania realizowane w ramach kampanii skoncentrowane będą głównie we wschodnich województwach Polski położonych na granicy celnej z Rosją, Białorusią, Ukrainą, a także na granicy państwowej z Litwą.

W ramach akcji do mieszkańców województw wschodnich trafi 1,3 mln ulotek, w przygranicznych parafiach będą rozwieszone plakaty przypominające, że przemyt to grzech, a w szkołach zostaną przeprowadzone akcje edukacyjne, które mają uświadamiać uczniów, czym jest przemyt. Ponadto regionalne rozgłośnie radiowe i stacje telewizyjne będą nadawać spoty reklamowe, a w ośmiu miastach zamieszczone zostaną billboardy.

Kampania ma charakter informacyjny. Jej głównym założeniem jest utrwalenie w świadomości społecznej wiedzy o negatywnych skutkach przemytu, a także groźnych konsekwencjach wynikających z nabywania towarów pochodzących z przestępstw. Akcja skierowana jest zarówno do przemytników, jak i do tych, którzy kupują przemycane towary czy po prostu przymykają oczy na przemyt.

Koncepcję kampanii przygotowały agencje Tailor&Baker oraz Partner of Promotion na podstawie przetargu ogłoszonego przez Izbę Celną w Olsztynie. Tailor&Baker wraz z Partner of Promotion tworzy platformę reklamowo-marketingową.

Autor:km

Więcej informacji:Nie przemycaj, Izba Celna

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas