Reklama2005-05-09
0

Ruszyła kampania NIVEA Soft

Z początkiem maja ruszyła dwutorowa promocja marki NIVEA Soft. Akcję dla Beiersdorf-Lechia S.A. przygotowała agencja Afekt

Promocja obejmuje prowadzony równolegle sampling kremu i loterię konsumencką.

Akcja samplingowa ma za zadanie zapoznać konsumenta z walorami kremu NIVEA Soft, doskonałego produktu do pielęgnacji całego ciała i twarzy. Jej celem jest pozyskanie nowych konsumentów oraz wzmocnienie lojalności wśród stałych klientów marki NIVEA Soft.
W akcji wykorzystano niestandardowe kanały dystrybucji próbek, zapewniające optymalne dotarcie do grupy docelowej - przystanki komunikacji miejskiej, deptaki, komunikacyjne szlaki handlowe o dużym natężeniu ruchu, okolice biurowców, kin, wyższych uczelni itp.
Akcja skierowana jest do kobiet w wieku 25-40 lat, mieszkanek dużych i średnich miast.

Jednocześnie prowadzona jest loteria konsumencka pod hasłem "Koleżanka + 2 kody = nagrody", której celem jest wzrost sprzedaży produktu (NIVEA Soft 200 ml i 300 ml) w czasie trwania promocji. Mechanizm wykorzystuje metodę "user gets user". Główną nagrodą loterii są 3 dwuosobowe wyjazdy na Santorini. Dodatkowo w cotygodniowych losowaniach można wygrać łącznie 400 depilatorów Philips. Promocja trwa od maja do początku lipca. Głównym sposobem komunikacji o loterii jest rozdawanie ulotek i przekazywanie informacji przez hostessy i promotorów. Dodatkowym wsparciem jest reklama w wybranym tytule prasy kobiecej.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas