Telewizja2004-11-05
0

Ruszyła kampania reklamowa "Wiadomości"

Biuro Marketingu i Promocji TVP przygotowało kampanię wizerunkową "Wiadomości", najważniejszego programu informacyjnego TVP

Kampania, skierowana do osób powyżej 16 roku życia, ma na celu poinformowanie o zmianach jakie następują w „Wiadomościach”, a także wykreowanie ich wizerunku jako nowoczesnego, neutralnego i rzetelnego programu informacyjnego, przekazującego zawsze najpełniejsze wiadomości. 

Od 1 listopada w centrum Warszawy można zobaczyć „Nową Odsłonę Wiadomości” - reklamę wieloformatową na hotelu Metropol. Reklama na wielkoformatowych nośnikach od 15 listopada pojawi się również w Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku i Wrocławiu. Równolegle prowadzona jest kampania prasowa, m.in. w „Gazecie Wyborczej”, „Rzeczpospolitej”, „Polityce”, „Newsweeku”, „Przekroju” i „Vivie”. Rolę wspomagającą pełnią codzienne reklamy radiowe emitowane na antenie 4 stacji ogólnopolskich (PR1, PR3, RMF i Radio ZET). Kampania zakończy się w grudniu br. 

To pierwsza tak znacząca pod względem zasięgu i czasu trwania kampania dotycząca pojedynczego programu TVP. Jest ona początkiem szerszych działań marketingowych planowanych przez BMiP. Wkrótce wsparciem marketingowymi zostaną objęte kolejne programy TVP. 

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas