Kobieta2012-04-16
1

Ruszyła kampania TK Maxx (wideo)

W telewizji, radiu, internecie i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa sieci sklepów odzieżowych TK Maxx. Akcję firma TK Maxx przygotowała wspólnie z domem mediowym MEC.

Kampania sieci TK Maxx informuje, że ubrania i akcesoria znanych marek są tych sklepach oferowane do 60 proc. taniej niż wynoszą ich regularne ceny sprzedaży w Polsce i na świecie. Jest to możliwe dzięki pracy kupców, którzy codziennie negocjują najkorzystniejsze ceny tych produktów z właścicielami marek i przedstawicielami projektantów. Akcja jest skierowana przede wszystkim do pasjonatów tzw. smart shoppingu, polujących na oryginalne oferty modowe.

Głównym elementem kampanii jest spot, ktróy został nakręcony w Argentynie i Patagonii, a wyreżyserowany przez Andersa Hallberga, twórcę spotów marek takich jak IKEA, Orangina czy Skoda.

W Polsce akcja reklamowa oprócz telewizji (TVN, Polsat, kanały z oferty Atmediów i Discovery) obejmuje radio (wybrane rozgłośnie lokalne), internet (strony o charakterze ogólnopolskim i lokalnym, serwisy VoD) oraz prasę (magazyny kobiece i lifestyle’owe). Kreację kampanii przygotował dział marketingu TK Maxx, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.


 

Autor:tw

Więcej informacji:Adriana Lima, TK Maxx

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas