Reklama2013-04-12
1

Ruszyła kampania „Żylaki? Przeciwdziałaj!”

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczno-edukacyjna „Żylaki? Przeciwdziałaj!”. Akcję, obejmującą bezpłatne badania USG Doppler i działania w mediach, organizuje firma Pani Teresa Medica.

Kampania „Żylaki? Przeciwdziałaj!” ma na celu zwiększenie świadomości Polaków na temat chorób żył, sposobów ich leczenia i profilaktyki. Akcja skierowana jest przede wszystkim do osób między 30. a 55. rokiem życia. Do końca kwietnia będą one mogły skorzystać z bezpłatnych badań USG Doppler kończyn dolnych, realizowanych w Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Warszawie.

Akcja obejmuje też serwis zylakiprzeciwdzialaj.pl, w którym znajdują się informacje m.in. o objawach chorobowych oraz sposobach diagnozowania, leczenia i zapobiegania powstawania żylaków. Strona umożliwia przesłanie zapytania do lekarza specjalisty, który w ciągu 48h na nie odpowie.

Ponadto w ramach kampanii prowadzone są działania reklamowe w telewizji (TVP Poznań, TVP Wrocław, TVP Warszawa, TVP Katowice), radiu (Radio Merkury, Radio Wrocław, Radio Katowice), prasie (ogólnopolskie i lokalne wydania „Gazety Wyborczej”) oraz internecie (komunikacja na Facebooku i Twitterze). Działania potrwają do końca maja.

Organizatorem kampanii jest firma Pani Teresa Medica. Za koncepcję i realizację bezpłatnych badań odpowiada agencja Afekt, która zaprojektowała i wyprodukowała też materiały POS, natomiast za strategię działań, aktywności public relations (w tym w social media) odpowiada agencja IdPR.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas