Reklama 2008-11-12
0

Ruszyła siódemkowa kampania reklamowa Osiedla Europejskiego

Pod hasłem "Osiedle z wizją" rozpoczęła się kampania reklamowa krakowskiego Osiedla Europejskiego. Obejmująca prasę i internet akcja przebiega pod znakiem liczby siedem.

Rozpoczęta 1 listopada pod hasłem "Osiedle z wizją" kampania reklamowa krakowskiego Osiedla Europejskiego ma charakter wizerunkowo-handlowy. Kreacja i strategia akcji oparte są na liczbie siedem: przez tyle miesięcy będą prowadzone działania promujące kolejno siedem zalet inwestycji (m.in. stabilność, funkcjonalność, estetykę i kompleksowość). Do tej cyfry odwołuje się również pozycjonowanie marki oparte na sloganie "Adres siedmiogwiazdkowy" i oszczędnej oprawie wizualnej kampanii.

Osiedle Europejskie

Akcja reklamowa Osiedla Europejskiego obejmuje lokalną prasę (m.in. Gazetę Wyborczą w Krakowie, Dziennik Polski, KRN) i internet. Kreacją zaplanowanej do końca maja przyszłego roku kampanii zajęła się agencja reklamowa DEMO Effective Launching, a media zaplanował i zakupił dom mediowy PRO Media House.

Autor: tw

Więcej informacji: Osiedle Europejskie, Osiedle z wizją

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas