Reklama2010-10-29
2

Ruszyła urodzinowa kampania Bonarka City Center

W radiu, internecie i na outdoorze wystartowała urodzinowa kampania reklamowa Bonarka City Center. Akcję przygotował dział marketingu tego centrum oraz firmy GPD Advertising i Open Media.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa krakowskiego centrum handlowego Bonarka City Center zachęca do odwiedzenia go 20 i 21 listopada. Wtedy bowiem trwał będzie Mega Weekend z okazji pierwszych urodzin galerii, w czasie którego dostępne będą specjalne promocje oraz organizowane mini eventy.

Akcja pod hasłem „…bo lubię niespodzianki” jest prowadzona w Małopolsce, obejmując radio (10 stacji), internet oraz outdoor (billboardy i siatki wielkoformatowe w najbardziej ruchliwych punktach Krakowa). Kreację kampanii – zaplanowanej na cały listopad – przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising, planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio dział marketingu Bonarka City Center, a za działania public relations odpowiada Open Media.

Autor:tw

Więcej informacji:Bonarka City Center

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas