Reklama 2010-04-06
2

Ruszyła wiosenno-letnia kampania Top Secret i Troll (wideo)

W telewizji, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji ubrań Top Secret i Troll. Akcję przygotowała zarządzająca tymi markami firma Redan.

Startująca właśnie kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji Top Secret i Troll podkreśla elegancję i profesjonalny wygląd zapewniany przez ubrania tej pierwszej marki oraz zabawę trendami i odrobinę szaleństwa związane z tym drugim brandem. Akcja – skierowana do osób w wieku 23-35 lat – promuje również Top Secret&Friends, nową sieć sklepów multibrandowych, w których można kupić kolekcje obu tych marek.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (spoty sponsorskie w TVN przed programami takimi jak „Kuba Wojewódzki”, „Szymon Majewski”, serialem „Na wspólnej” oraz wieczornymi filmami w piątki i soboty),.prasie („In Style”, „Avanti”, „Glamour” „Elle”), a także internecie (spot przed serialem „Majka” w serwisie vod.onet.pl, profile Top Secret i Troll na Facebooku). Kampanię – zaplanowaną na kwiecień i maj – przygotowała zarządzająca tymi markami firma Redan, przy kreacji reklam Top Secret współpracując z agencjami ShootMe i Summer76.

Autor: tw

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas