Reklama 2009-02-09
0

Ruszyły polskie zgłoszenia do Cannes Lions Young Creatives

Od 2 lutego można zgłaszać młodych pracowników firm reklamowych do polskiej edycji konkursu Cannes Lions Young Creatives. Rywalizacja przebiega w pięciu kategoriach: print, cyber, film, design i PR.

Rozpoczęta 2 lutego polska edycja konkursu Cannes Lions Young Creatives jest otwarta dla osób poniżej 28 roku życia pracujących nie tylko w agencjach komunikacji marketingowej, lecz także w domach mediowych, biurach reklamy mediów oraz agencjach brand design i PR. Firmy zatrudniające teamy złożone z takich kandydatów mogą je zgłaszać do 2 marca w pięciu kategoriach: print, cyber, film, design i PR.

Z zarejestrowanych zespołów zostaną do 6 marca wybrane najlepsze, które otrzymają do realizacji briefy kreatywne do kampanii społecznych. Przygotowane przez nich prace oceni jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR i wyłoni zwycięzców, którzy zostaną nagrodzeni podczas uroczystej gali 28 kwietnia. Zwycięzcy kategorii print, cyber i film będą reprezentować Polskę w konkursie Young Creatives w Cannes, natomiast najlepsi w kategoriach design i PR wezmą udział w warsztatach i seminariach towarzyszących temu wydarzeniu.

Autor: tw

Więcej informacji: Cannes Lions Young Creatives

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas