Technologie2004-10-20
0

Rybki z Ferajny atakują w dzień i w nocy

W połowie października do kin weszła długo wyczekiwana nowość twórców Shreka - Rybki z Ferajny

Zapowiedzią podwodnej historii jest nowatorska kapania reklamowa wykorzystująca powierzchnię na autobusach. Całkowicie oklejone autobusy, świecące w nocy jeżdżą po warszawskich ulicach i zapraszają do kin. Kampanie autobusową dla "Rybek z ferajny" zorganizowała CAM Media.

Zanim miłośnicy filmów animowanych zobaczą słynne Rybki w kinie, mogą je oglądać w całkowicie nienaturalnym dla nich otoczeniu - na autobusach. Oscar i Lenny (Rybki z Ferajny) przyglądają się warszawiakom z autobusów. Nowatorska kampania autobusowa, z reklamą typu Wrap Up ruszyła w październiku. Ulicami Warszawy mkną całkowicie opakowane, kolorowe autobusy prezentujące głównych bohaterów filmu. Format  Wrap up umożliwia bardzo dobrą widoczność reklamy z daleka i pod różnymi kątami. Atrakcyjność tego typu reklamy podnosi najnowsze rozwiązanie CAM Media - odblaskowa folia. Dzięki temu "Rybki z ferajny" widoczne są nawet nocą. Format ten zapewnia także długi czas ekspozycji dla kierowców i ich pasażerów, osób na przystankach, przejściach i światłach. Przygotowanie reklamy w formacie Wrap up wymaga precyzji i doświadczenia  w projektowaniu, konieczne jest bowiem dopasowanie projektu do nośnika i jego charakteru. Format Wrap up możliwy jest do zastosowania tylko na niektórych autobusach ze względu na ograniczenia prawne. Adaptacją projektu graficznego na autobusy przygotował zespół CAM Media. Planowaniem mediów w kampanii "Rybek z Ferajny" zajął się dom mediowy Mindshare.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas