Badania2009-06-16
0

Rynek e-commerce w Niemczech

Niemiecki rynek internetowej sprzedaży osiągnął w ubiegłym rokuwartość 13,6 miliarda euro.

To o 2,2 miliarda euro więcej w porównaniu z rokiem 2007 -wynika z danych firmy badawczej GfK Group, którenie uwzględniają wydatków na bilety na różnego rodzaju wydarzenia iimprezy, produkty finansowe oraz podróże.

Z danych Eurostatu wynika natomiast, że w 2008 roku zakupy przezinternet robiło 89 proc. surfujących po sieci mężczyzn w wieku od16 do 74 lat oraz 93 proc. w wieku od 25 do 54 lat. Taki samodsetek ogółu respondentów korzystał z poczty e-mail, apopularniejsza była tylko komunikacja (91 proc.).

Podobnie było w przypadku korzystających z internetu kobiet,spośród których 87 proc. (90 proc. w grupie wiekowej 25-54)kupowało online, podczas gdy 88 proc. wysyłało i odbierałowiadomości e-mail, a 90 proc. komunikowało się z innymiinternautami.

Z kolei z badania firmy TNS Global o nazwie'Digital World, Digital Life' wynika, że w ubiegłym roku w siecikupowało 73 proc. niemieckich internautów w wieku od 18 do 55 lat.Był to najwyższy wskaźnik spośród wszystkich badanych krajów.Kolejne pod tym względem były: Wielka Brytania (66 proc.), Japonia(64 proc.), Korea Południowa (63 proc.), Dania (59 proc.), Francja(58 proc.), Chiny (56 proc.), Szwecja (55 proc.), Norwegia (54proc.), USA (54 proc.), Australia (52 proc.), Holandia (51 proc.),Finlandia (42 proc.), Włochy (42 proc.), Hiszpania (39 proc.) orazKanada (38 proc.).

Autor:km

Więcej informacji:Niemczy, e-commerce

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas