Prasa2012-09-18
0

„Rynek Muzyczny” - nowy miesięcznik o biznesie muzycznym

Pod koniec września br. ukaże się zerowy numer nowego miesięcznika o biznesie muzycznym „Rynek Muzyczny”. Jego wydawcą jest spółka Iron Media Publishing.

- Od lat obserwujemy polski rynek muzyczny i po wielu rozmowach z jego przedstawicielami zestawionych z naszymi doświadczeniami oraz konkluzjami, doszliśmy do wniosku, że czas na wydawnictwo o charakterze B2B traktujące o branży muzycznej. Po pierwsze dlatego, że brakuje w tej chwili medium, które podjęłoby się w sposób otwarty i profesjonalny mówić o biznesowej stronie istnienia muzyki w Polsce, po drugie, bo to się branży zwyczajnie należy - mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny pisma i właściciel wydającej je agencji Iron Media.
 
Magazyn „Rynek Muzyczny” podejmować będzie tematy dotyczące branży muzycznej z perspektywy biznesowej - pisać będzie o handlu, fonografii, marketingu i promocji.

Miesięcznik dystrybuowany będzie w formie bezpłatnej prenumeraty kierowanej do przedstawicieli branży muzycznej: muzyków, menedżerów, dziennikarzy, agencji, firm, sklepów i klubów muzycznych oraz domów kultury. Dla osób nie związanych z branżą tytuł dostępny będzie w cenie 15 zł miesięcznie.

Zerowy numer „Rynku Muzycznego” ukaże się w ostatnim tygodniu września w nakładzie ok. 5 tys. egz. Od wydania pierwszego, które pojawi się na przełomie października i listopada br., nakład pisma ma wynosić 10 tys. egz.

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas