Reklama2011-01-07
1

„Rzeczpospolita” reklamuje OC w Liberty Direct (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa OC w Liberty Direct podkreślająca, że zajęło ono pierwsze miejsce w rankingu „Rzeczpospolitej”. Akcję ubezpieczyciel przygotował wspólnie z firmami Easy Hell i MPG.
 

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa OC w Liberty Direct jest oparta na informacji, że polisa ta okazała się najlepsza w rankingu cen ubezpieczeń komunikacyjnych, który miesiąc temu opublikowała „Rzeczpospolita”. Natomiast w kategorii ubezpieczycieli nowych samochodów Liberty Direct znalazło się na drugim miejscu zestawienia. Firma na ranking prasowy ubezpieczeń OC powoływała się już w kampanii prowadzonej w połowie ub.r. (więcej na ten temat). 

Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVP, TVN i Polsat i kanały tematyczne) oraz internet (portale ogólnoinformacyjne, finansowe i ubezpieczeniowe, mailingi). Kampanię Liberty Direct przygotowało we współpracy z domem produkcyjnym Easy Hell i domem mediowym MPG (zakup mediów).

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas