Prasa2014-09-23
9

“Rzeczpospolita” teraz jest dostępna dzień wcześniej

Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”, prezes IWP - fot. polsatBogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”, prezes IWP - fot. polsat

Od poniedziałku 22 września br. e-wydanie dziennika “Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication) dostępne jest już o godz. 21.00 dnia poprzedzającego ukazanie się gazety w kioskach.

- Dzięki udostępnieniu wydania elektronicznego z wyprzedzeniem nasi czytelnicy otrzymają naszą skondensowaną wiedzę niemal w czasie rzeczywistym jej powstawania, a więc kiedy jest najświeższa i najbardziej potrzebna - mówi Bogusław Chrabota, redaktor naczelny “Rzeczpospolitej”.

Dostępne od 21.00 wydanie elektroniczne ”Rz” jest na bieżąco aktualizowane zgodnie z harmonogramem produkcji wydania papierowego. Dziennik wprowadzając to rozwiązanie podąża śladem siostrzanego “Parkietu”, który e-wydanie dzień wcześniej (od godz. 20.00) udostępnia od lutego br. (dowiedz się więcej).

Gremi Business Communication przygotowała specjalną ofertę miesięcznego pakietu prenumeraty „Rzeczpospolitej” na urządzenia mobilne i w formie e-wydań na ekranie komputera. Kosztuje ona 19,90 zł brutto i dostępna jest na stronie www.rp.pl/jutrzejszewydanie oraz w serwisach internetowych ekiosk.pl i egazety.pl.

Kampania promocyjna prenumeraty elektronicznej obejmuje tytuły GBC, czyli „Rzeczpospolitą” „Parkiet”, „Bloomberg Businessweek Polska” oraz „Sukces”. Za kreację odpowiedzialna była agencja Workroom Agency.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Rzeczpospolitej” w lipcu br. wyniosła 54 876 egz. z czego na e-wydanie przypadało 7 214 egz. (więcej na ten temat).

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas