Telewizja2022-02-15
5

„Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec 2” od 16 marca w TTV

„Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec 2”; fot. TTV„Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec 2”; fot. TTV

Stacja TTV od 16 marca będzie nadawać drugi sezon programu „Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec”, którego bohaterami ponownie będą komik Robert Motyka oraz jego ojciec.

„Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec” to polska wersja duńskiego formatu „The Things My Dad Failed to Teach Me”, który powstał w zeszłym roku dla stacji TV2. Formuła programu polega na tym, że znany celebryta spędza czas z ojcem, który uczy go umiejętności których nie posiadają młodsze pokolenia.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Polską odsłoną programu zrealizowała stacja TTV, pierwszy sezon emitowany był pod koniec ub.r. Bohaterem był mieszkający w Warszawie 47-letni komik Robert Motyka. Na potrzeby projektu celebryta po ponad 30 latach powrócił w rodzinne strony - do Sieniawy Żarskiej, wsi położonej przy niemieckiej granicy - aby spędzić trzy tygodnie ze swoim ojcem Tadeuszem (aby pomóc mu przy remoncie sklepu z używaną odzieżą).

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, stacja pokaże drugi sezon cyklu, w którym ponownie wystąpią Robert Motyka i jego ojciec.

- Przerwa w sezonie kabaretowym umożliwiła Robertowi zaplanowanie krótkiego urlopu. Chce go spędzić w Sieniawie Żarskiej, obok ojca, pani Irenki i w gronie najbliższych przyjaciół. Miał to być czas odpoczynku połączony z przygotowaniami do triathlonu. Tadeusz miał jednak inne plany - czytamy w opisie „Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec 2”.

Drugi sezon od 16 marca w środowe wieczory

Z naszych ustaleń wynika, że drugi sezon programu w TTV będzie można oglądać raz w tygodniu - w środy o godz. 22.00, począwszy od 16 marca 2022 roku.

Pierwsza odsłona produkcji nadawana była od wtorku do czwartku o godz. 22.00, w okresie od 23 listopada do 9 grudnia ub.r. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 323 tys. osób, co przełożyło się na 2,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 4,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 2,08 proc., a w grupie 16-49 było to 3,01 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas