Reklama2007-03-08
0

S4 w SAR

Agencja Reklamowa S4 dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR).

W Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych reprezentują ją Marcin Pleti - prezes zarządu oraz Michał Stanisz - wiceprezes zarządu.

"Cieszę się, że nasza wysoka pozycja w branży została potwierdzona przez środowisko stowarzyszone w SAR, a to zaproszenie do jest dla nas równocześnie zobowiązaniem. Dlaczego dopiero teraz?  Chyba wcześniej za bardzo skupieni byliśmy na pracy” – tak o przystąpieniu S4 do SAR mówi Michał Stanisz – Research, Strategy & Development Director Agencji. Do SAR dołączyły również agencja Max Arpp oraz dom mediowy Guideline.

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych jest prestiżową organizacją branżową, do której należą łącznie 34 agencje reklamowe i 15 domów mediowych. Działa od 1997 roku i współtworzy tak ważne dla polskiego środowiska reklamy wydarzenia, jak konkurs EFFIE Awards, festiwal reklamy KTR, festival Cannes Lions - Young Creatives, konkurs Media Trendy, festiwal “Noc Reklamożerców” i Zjazd Reklamy.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas