Reklama2006-04-11
0

Saatchi & Saatchi dla Finlandia Polska

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała dla koncernu Finlandia Polska strategię i kreację kampanii reklamowej wódki Finlandia.

Rozpoczęła się ona pod koniec marca i będzie miała miejsce na tablicach i plakatach w pubach i restauracjach. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Finlandia jako najczystszej wódki na świecie. Na potrzeby akcji został przygotowany również spot reklamowy, który z racji ograniczeń prawnych w reklamowaniu alkoholu będzie emitowany jedynie na monitorach LCD umieszczonych na barach w pubach i restauracjach. Jest to jeden z nielicznych spotów reklamujących wódkę na naszym rynku.

Finlandia jest najczystszą wódką na świecie. Produkowana jest z wody filtrowanej przez moreny polodowcowe oraz z sześciorzędowego jęczmienia dojrzewającego w promieniach arktycznego słońca.

Klient: Finlandia Polska
Agencja: Saatchi & Saatchi
Przedstawiciele agencji: Anna Pańczyk, Katarzyna Zdunek, Aleksandra Żółtowska
Dyrektor kreatywny: Jacek Szulecki
Dyrektor artystyczny: Andrzej Ratajczyk
Copywriter: Jarek Kamiński.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas