Reklama2005-03-25
0

Saatchi & Saatchi dla koncernu Procter & Gamble

Saatchi & Saatchi przygotowała adaptację spotu reklamowego na potrzeby kampanii pieluszek Pampers Active Baby dla koncernu Procter & Gamble

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała adaptację spotu reklamowego na potrzeby kampanii pieluszek Pampers Active Baby. Działania reklamowe rozpoczęły się 1 marca i będą miały miejsce w telewizji - lista stacji obejmuje m.in. TVP, Polsat, TV4, TVN, TVN7 oraz wybrane kanały tematyczne.

Grupą docelową kampanii są matki z dziećmi w wieku 6 miesięcy i powyżej.

Celem kampanii jest przekazanie konsumentkom, że Pampers Active Baby daje ich dzieciom wolność poruszania się podczas ich codziennych zabaw.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Klient: Procter & Gamble
Agencja: Saatchi & Saatchi
Przedstawiciel agencji: Anna Pańczyk, Marta Kozik, Katarzyna Borucka
Przedstawiciel klienta: Artur Litarowicz, Katarzyna Jezierska
Dyrektor kreatywny: Jacek Szulecki
Dyrektor artystyczny: Jolanta Gorczyńska
Copywriter: Kalina Domańska.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas