PR2008-05-27
0

Sabre Awards 2008 dla trzech polskich agencji

Trzy polskie agencje: Euro RSCG Sensors, On Board PR oraz Partnerof Promotion zostały wyróżnione nagrodami w międzynarodowymkonkursie branży public relations Sabre Award 2008. Zwycięzcywyłonieni zostali 22 maja na uroczystej gali w Wenecji.

Euro RSCG Senors nagrodzono za projekt realizowany dla VolvoAuto Polska - Launch Volvo C30. Kampania zdobyła uznanie jakonajlepsza spośród wszystkich zgłoszonych do konkursu przez agencjez regionu krajów nadbałtyckich - Baltic Region.

On Board PR zdobyła nagrodę za kampania realizowaną dla NSZZSolidarność. Jury międzynarodowego konkursu nagrodziło projekt"Niskie płace barierą rozwoju Polski" w kategorii PublicAffairs.

Z kolei Partner of Promotion wyróżniona została w kategoriiHealthcare Providers (B2B) za działania z zakresu zarządzaniasytuacją kryzysową dla Euromedic International Polska.

Sabre Awards to jedna z najbardziej prestiżowychmiędzynarodowych nagród w branży public relations. Organizatoremkonkursu jest The Holmes Group z Nowego Jorku. Nagrody przyznawanesą za programy public relations w wielu kategoriach tematycznychoraz dla najlepszych kampanii z poszczególnych regionów świata.Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedziniekomunikacji.

Autor:pp

Więcej informacji:Sabre Awards 2008

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas