Reklama2015-12-02
0

„Safe sexting” - żywe emotikony w kampanii MTV promują bezpieczny seks (wideo)

Fundacja MTV Staying Alive zaczęła kampanię „Safe sexting” zachęcającą do uprawiania bezpiecznego seksu. Jej motywem przewodnim są emotikony najczęściej używane do przez młodych internautów w pikantnych wiadomościach.

W 30-sekundowym spocie występują pary aktorów w strojach najpopularniejszych emotikonów służących do przekazywania wiadomości dotyczących seksu: banana i pączka, bakłażana i brzoskwini oraz palca wskazującego i znaku OK. Za każdym razem zanim łączą się w miłosnym uścisku, dołącza do nich bohater w kostiumie prezerwatywy.

Akcja została zorganizowana z okazji przypadającego 1 grudnia Światowego Dnia Walki z AIDS. Jej zadaniem jest uświadamianie młodym osobom sposobów uprawiania bezpiecznego seksu i zagrożeń związanych z walką z HIV i AIDS.

 

W ramach kampanii „Safe sexting” MTV Staying Alive i firma Snaps przygotowały klawiaturę SafeSext wyposażoną w specjalne emotikony, dzięki którym nastolatki mogą rozmawiać na temat bezpiecznego seksu. Klawiatura jest do ściągnięcia za darmo na systemy iOS i Android.

Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam New York. Spot nakręcił Jason McCormick, wyreżyserował Angus Wall, a wyprodukowała firma Elastic/Pecubu Productions.

Autor:tw

Więcej informacji:MTV, kampania społeczna, emotikon, sexting

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas