Internet2022-02-22
1

Salesmanago z 80 mln zł wpływów i 530 nowych klientów

Grzegorz Błażewicz, prezes SalesmanagoGrzegorz Błażewicz, prezes Salesmanago

Oferująca technologie marketingowe firma Salesmanago w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów subskrypcyjnych o 45 proc. do 80 mln zł, z czego 60 proc. z zagranicy. W br. planuje mieć 120 mln zł wpływów.

W komunikacie prasowym Salesmanago podano, że przychody firmy w segmencie średnich i dużych podmiotów e-commerce zwiększyły się o 58 proc., z czego te z zagranicy - o ponad 100 proc.

Zaznaczono, że kluczowymi modułami napędzającymi sprzedaż są rozwiązania w obszarze gromadzenia danych konsumenckich bezpośrednio od klientów, tzw. zero-party data. Popyt na nie zwiększył się w związku z ograniczeniami prawnymi dotyczącymi wykorzystywanie tzw. ciasteczek.

W ub.r. z usług Salesmanago zaczęło korzystać ponad 530 nowych klientów, m.in. firmy i marki takie jak Crocs, Burger King, Victoria’s Secret, Converse, Aiwa, The Body Shop czy Würth.

Firma osiągnęła w ub.r. 21,6 mln zł zysku EBITDA i ok. 1,5 mln zł zysku netto.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Kluczem do rozwoju Salesmanago są rosnące wymagania rynku e-commerce i nowe możliwości technologiczne, które staramy się jako organizacja bardzo szybko adresować. W tym momencie dysponujemy jednymi z najbardziej zaawansowanych na świecie technologii w obszarze zarządzania danymi o klientach oraz sztucznej inteligencji. Oferujemy je w postaci szybko wdrażanych praktycznych rozwiązań - podkreśla Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes Salesmanago.

Salesmanago liczy na 120 mln zł wpływów w br.

Firma prognozuje, że w br. osiągnie 120 mln zł przychodów. - W 2022 chcemy utrzymać tempo wzrostu, rozwijać się dynamicznie na rynkach europejskich. Obserwujemy również rynek z zamiarem realizacji ewentualnych przejęć komplementarnych biznesów działających w obszarze e-commerce - opisuje Błażewicz.

Obecnie w Salesmanago pracuje ponad 350 osób, o 100 więcej niż na początku ub.r.

Pod koniec ub.r. w firmę zainwestowały fundusze private equity Perwyn i SilverTree Equity. Nie ujawniono, ile dokładnie zapłaciły za udziały spółki, zaznaczono, że to dziewięciocyfrowa kwota w euro.

Równocześnie do rady nadzorczej Salesmanago dołączyli m.in. Tim Weller (prezes Trustpilot), Rafał Brzoska (założyciel i prezes zarządu Inpost) oraz Jean-Philippe Baert.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas