Reklama2014-05-05
8

„Same konkrety” reklamują Bilokatę Start w Meritum Banku (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa Bilokaty Start oferowanej przez Meritum Bank. Akcję, pod hasłem „Meritum Bank. Same konkrety”, przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, K2 Media i ZenithOptimedia Group.

W kampanii zalety Bilokaty Start, zgodnie z hasłem „Meritum Bank. Same konkrety”, przedstawiane są rzeczowo, bez zbędnych ozdobników. Reklamy informują, że na promowanej lokacie środki są umieszczane po połowie na dwa okresy: 3 miesiące na 5 proc. w skali roku i 12 miesięcy na 3 proc.

- W dzisiejszym świecie ludzie mają mało czasu i dużo obowiązków, więc od banku oczekują rzeczowej, prosto podanej informacji. Dlatego w swojej reklamie Meritum Bank nie zabawia publiczności, nie śpiewa piosenek, nie odgrywa scenek sytuacyjnych - komentuje Robert Szymański, kierujący w banku departamentem komunikacji marketingowej. - Nasza oferta jest konkurencyjna i niesie konkretne korzyści, którymi chcemy zainteresować klientów - podkreśla.

Akcja reklamowa jest prowadzona od początku maja w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie) oraz internecie. Jej kolejna odsłona jest planowana na czerwiec.

Kreację kampanii Meritum Bank przygotował wspólnie z agencją Scholz & Friends Warszawa, a za zakup mediów odpowiadają domy mediowe ZenithOptimedia Group (telewizja) i K2 Media (internet).

Autor:tw

Więcej informacji:Meritum Bank

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas