Technologie2014-02-18
2

Samsung dominuje na rynku telewizorów Smart TV

Shutterstock.comShutterstock.com

Ponad 1/4 globalnego rynku sprzedaży telewizorów Smart TV należy do Samsunga - wynika z danych firmy badawczej Strategy Analytics.

W IV kwartale 2013 roku Samsung miał 26,4 proc. udziału w globalnym rynku sprzedaży telewizorów Smart TV. To o 1 pkt. proc. więcej niż w analogicznym okresie roku 2012.

Zaciętą walkę o drugie miejsce stoczyły firmy LG (14,4 proc. udz. w ryn.) i Sony (14,3 proc.), a pierwszą piątkę uzupełniły Panasonic (7 proc.) i Sharp (4,9 proc.).

Z 21,1 proc. udziału w rynku (+1,1 pkt. proc. r/r) Samsung był także liderem biorąc pod uwagę całkowitą sprzedaż telewizorów z płaskimi ekranami. Koreański producent wyprzedził tutaj kolejno firmy LG (13 proc.), TCL (7 proc.), Sony (6,2 proc.) i Hisense (5 proc.).

 

Autor:km

Więcej informacji:Samsung Smart TV, Smart TV

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas