Internet2014-10-23
2

Samsung Galaxy Note 4, Budweiser i Plush na Kartę z najpopularniejszymi reklamami na YouTubie (wideo)

We wrześniu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników YouTube’a był klip promujący phablet Samsung Galaxy Note 4. Wśród najpopularniejszych znalazły się też spoty lalek Straszyciółki, piwa Budweiser i taryfy telekomunikacyjnej Plush na Kartę.

Z zestawienia YouTube Ads Leaderboard wynika, że klip prezentujący phablet Samsung Galaxy Note 4, wprowadzony do sprzedaży pod koniec września (więcej na ten temat), w całym poprzednim miesiącu globalnie zanotował na YouTubie 21,9 mln wyświetleń. Portal nie podaje, ile razy filmik był oglądany przez polskich internautów, ale na pewno było to więcej niż wynik drugiego w rankingu spotu lalek z serii Straszyciółki - 333 tys.

Na dalszych pozycjach znalazły się spot społeczny „It’s Payback Time”, reklama piwa Budweiser zachęcająca do rozsądnego picia alkoholu (przeczytaj o niej więcej) oraz jedna z reklam nowej taryfy w sieci Plus - Plush na Kartę (więcej o tej marce i jej kampanii). Ten ostatni spot był oglądany we wrześniu 179 tys. razy.

Zobacz tabelę

YouTube Ads Leaderboard to zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze sygnały pokazujące zaangażowanie użytkowników - liczbę obejrzeń w Polsce, czas oraz procentowy udział odtworzeń organicznych vs odtworzeń płatnych. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.


TOP5 reklam na YouTubie w Polsce we wrześniu 2014 r.


Samsung GALAXY Note 4 – Official Introduction

 


Promocja: Straszyciółki idą do szkoły

 


It’s Payback Time | Friday, 17th Oct | Channel 4

 


Global Be(er) Responsible Day | “Friends Are Waiting” | Budweiser

 


Plush na kartę - Chałwa

 

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas