Reklama2018-05-14
1

Adam Nawałka w kampanii Samsunga Galaxy S9 i S9+ (wideo)

W pierwszej odsłonie kampanii firmy Samsung Electronics Polska z udziałem trenera piłkarskiej reprezentacji Polski Adama Nawałki promowane są smartfony Galaxy S9 oraz telewizory QLED TV. Akcję przygotowały i realizują firmy Leo Burnett Warszawa, VML Poland, dfusion communication i Starcom.

W weekend zaczęła się teaserowa odsłona akcji. Jest oparta na spocie pod tytułem „Kamera. Bardziej” pokazującym, jak Adam Nawałka w ciemnym tunelu idzie na trybuny stadionu.

 

We właściwej odsłonie reklamy smartfonów Samsung Galaxy S9 i S9+ z udziałem Adama Nawałki podkreślają, że telefony te wyposażone są m.in. w aparat ze zmienną przysłoną i funkcją Super Slow-mo. Natomiast kampania telewizorów Samsung QLED TV zwraca uwagę na ich minimalistyczne wzornictw i tryb Ambient Mode.

Kampania obejmuje telewizję, kino, internet, radio, punkty sprzedaży oraz outdoor.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/sprzedaz-samsung-galaxy-s9-i-s9 ##

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Leo Burnett Warszawa, za aktywności w social media - agencja VML Poland, a za public relations - agencja dfusion communication. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

Udział Adama Nawałki w kampanii i opiekę menedżerską zapewniła agencja Xbrand Sponsoring.

Adam Nawałka od niedawna występuje w kampanii piwa Warka związanej z piłkarskimi mistrzostwami świata oraz promuje nowe warianty napoju izotonicznego 4Move.

W ub.r. Nawałka pojawił się m.in. w reklamach okien Fakro oraz sklepów Leroy Merlin.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas