Reklama2010-02-01
2

Samsung Game promuje Samsung N210

Pierwszego lutego ruszyła niestandardową akcję Samsung Game związaną z debiutem rynkowym netbooka Samsung N210.

Akcja, która potrwa do  czwartego marca 2010 r., to rodzaj zabawy detektywistycznej w formie konkursu. Premiowane są: spryt, zaangażowanie, zdolność kojarzenia faktów, znajomość internetu i dobra orientacja w popkulturze. Grupą docelową konkursu są młodzi ludzie w wieku od kilkunastu do dwudziestu kilku lat.

W sześciu anonimowych pomieszczeniach w Polsce Samsung zostawi po 10.000 tysięcy złotych. Będą to nagrody główne w konkursie Samsung Game. Zdobędą je ci, którzy namierzą adresy tych lokali oraz odnajdą hasło. Nagrodami dodatkowymi w konkursie są netbooki Samsung N210 oraz telefony Samsung Corby.

Platformą konkursu jest strona www.SamsungGame.pl. Można na niej oglądać transmisje z kamer umieszczonych w lokalach, w których znajdują się pieniądze. Zadaniem uczestników jest odgadnięcie nazwy ulicy, numeru budynku i numeru lokalu.

Akcji będzie towarzyszyć kampania reklamowa, która obejmie telewizję (Viva Polska), radio (Radio ZET, Planeta FM), prasę (Metro, Hiro Free), internet (m.in. Wp.pl, Merlin.pl, Euro.com.pl, Komputerswiat.pl, Hiro.pl, Grono.net, Fotka.pl, Facebook.com oraz inne serwisy społecznościowe, reklamę kontekstową oraz reklamę w blogach w sieciach: AdTaily, Blogvertising, YellowGreen) i działania reklamowe w sieci RTV EURO AGD.

Kampanię przygotowało Biuro Podróży Reklamy.

Autor:wm

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas