Reklama 2008-12-01
0

Samsung Mobile z wykrzyknikiem reklamuje 'Jeszcze więcej emocji' (wideo)

Pod hasłem "Jeszcze więcej emocji" rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Samsung Mobile. Obejmująca telewizję, internet i ambient akcja promuje odświeżone logo firmy, w którym literę "i" zastąpił wykrzyknik.

Rozpoczęta pod hasłem "Jeszcze więcej emocji" kampanie reklamowa "Wow" promuje zmieniony wizerunek Samsung Mobile. W znaku graficznym firmy literę "i" zastąpił wykrzyknik, co ma symbolizować pozytywne emocje związane z użytkowaniem telefonów tej marki. Te uczucia podkreślają kreacje trzech sposób telewizyjnych Samsung Mobile przedstawiających ludzi, którzy poświęcają się swoim pasjom: Formule 1 i piłce nożnej. Reklamy emitowane były od 17 do 23 listopada w TVP, Polsacie, TVN, TVN Turbo, TVN Style, Polsacie Sport Extra, Polsacie Cafe, Polsacie Play i nSport.

Z kolei w internecie uruchomiono pod adresem wow.samsungmobile.com/pl stronę, na której można zamieszczać zdjęcia i filmy pokazujące pasje i momenty, które wywołały niezapomniane emocje. Ponadto reklamy w formie double billboards, screening, billboard i top layer będą ukazywać się do 7 grudnia w portalach Onet.pl, Gazeta.pl, i Wp.pl oraz komunikatorze Gadu-Gadu.

Kampania "Wow" objęła też działania ambientowe: 21 listopada w sześciu punktach Warszawy rozstawiono ekrany wyświetlające spoty, a w czterech kolejnych - pokazujące same wykrzykniki. Dodatkowo po mieście jeździła specjalnie przygotowana i obrandowana limuzyna z tancerzami, którzy odwiedzali stołeczne kluby, zachęcając ludzi do zabawy i oklejając ich wykrzyknikami.

Autor: tw

Więcej informacji: Jeszcze więcej emocji, Samsung Mobile

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas