Badania2013-07-15
2

Samsung najchętniej wybieraną marką technologiczną, w dół Apple

Samsung osiągnął rekordowy wynik w najnowszym rankingu najbardziej preferowanych marek technologicznych, opracowywanym przez Strategy Analytics.

Samsung z wynikiem 58,7 zdecydowanie wyprzedził drugą na liście markę Sony (47,8). Na trzecie miejsce awansował Microsoft, spychając z podium Apple. O pięć pozycji w górę przesunęła się z kolei Toshiba, która teraz jest szósta.

Największe spadki w rankingu zanotowały w ciągu dwóch ostatnich kwartałów marki Apple, Motorola i Panasonic, a cały czas w dolnych rejonach listy znajdują się chińskie marki Lenovo i Huawei.

Poza pierwszą dziesiątką znalazły się marki Acer, Amazon, Asus, BlackBerry, Compaq, Google, Huawei, Lenovo, Mitsubishi, Motorola, Nokia, Packard Bell, RCA/Viore Sanyo, Sharp i Vizio.

Badanie zostało przeprowadzone przez Strategy Analytics drogą internetową w czerwcu 2013 r. na reprezentatywnych pod względem wieku, płci i poziomu korzystania z internetu grupach konsumentów. Udział w badaniu wzięło 2062 internautów z USA i 4118 z Europy.

Autor:km

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas