Technologie2007-11-04
0

Samsung wyprzedził Vizio

Vizio straciło pozycję lidera na rynku sprzedaży płaskichtelewizorów na kontynencie północnoamerykańskim.

Jednocześnie pozycję tą odzyskał Samsung, uzyskując w IIIkwartale bieżącego roku 11,8 procenta udziałów w rynku (wzrost o0,4 procenta) - informuje serwis TVPredictions.com, powołując sięna dane firmy badawczej DisplaySearch.

Vizio spadło na drugie miejsce, zmniejszając swoje rynkoweudziały w porównaniu z II kwartałem z 12 do 10,2 procenta.

Na kolejnych pozycjach znalazły się: Sharp (10 procent udziałów,wzrost o 2 procent), Sony (8,6 procenta udziałów, wzrost o 3,1procenta) oraz Funai (7,2 procenta udziałów, wzrost o 0,3procenta). Pozostali producenci uzyskali łącznie 52,3 procentaudziałów w rynku.

Według analityków z DisplaySearch, Samsung odzyskał pozycjęlidera dzięki dobrym wynikom w segmencie telewizorów plazmowych iLCD, podczas gdy Vizio, które o ile jest drugie w kategoriiodbiorników LCD, to nie jest nawet w pierwszej piątce największychsprzedawców plazm.

źródło: TVPredictions.com

Autor:km

Więcej informacji:Samsung, Vizio

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas