Reklama2006-02-23
0

San Markos wzmacnia dział strategii

Małgorzata Nowak - w ostatnich latach Dyrektor ds. Handlu i Marketingu RTV EURO AGD, została Dyrektorem Strategicznym w San Markos.

Nowak jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej, a swoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywała w wielu uznanych firmach międzynarodowych m.in. w Unilever Polska i Seagram S.A. gdzie miała okazję prowadzić i wprowadzać na rynek polski nowe marki. Wśród nich najbardziej znaną i spektakularną jest herbata Saga należąca do portfolio Unilevera.

Zatrudnienie na stanowisku szefa działu strategii osoby do tej pory tylko współpracującej z agencjami z pozycji klienta, jest zgodne z filozofia i strategią San Markos. Podejście to zakłada, iż doświadczenie marketingowe uzupełnione praktyką handlową daje olbrzymią wiedzę dotyczącą potrzeb klienta i uwarunkowań środowiska biznesowego. Know how w tej dziedzinie przyczyni się do budowania spójnej strategii biznesowej i marketingowej klientów agencji. Takie proklienckie podejście San Markos  idealnie współgra z założeniem Małgorzaty Nowak, iż na współpracę z klientem, należy patrzeć jego oczyma. „Wszystko ma służyć budowaniu zaufania i wiary w to, że mało kto tak jak San Markos – Republika Dobrej Marki zrozumie Twoją markę lepiej” – powiedziała nowa Dyrektor Strategiczna.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas