Reklama2020-09-28
11

sanah reklamuje SmartDom w Cyfrowym Polsacie z Plus Światłowodem i IPTV (wideo)

W nowej kampanii reklamującej ofertę SmartDom w Cyfrowym Polsacie wspólnie z Joanną Brodzik, Pawłem Wilczakiem i Antonim Królikowskim występuje piosenkarka sanah. W akcji promowana jest oferta z internetem Plus Światłowód i telewizją IPTV.

W spocie Joanna Brodzik, Paweł Wilczak i Antoni Królikowski odwiedzają sanah, która wprowadziła się niedawno w ich sąsiedztwie. Piosenkarka narzeka, że ma niewystarczająco dobry internet do transmisji wideo. Rozwiązaniem okazują się usługi oferowane przez Cyfrowy Polsat w ramach SmartDomu. W tle reklamy słychać hit sanah „Szampan”.

Spot promuje wariant SmartDomu, w którym za 60 zł miesięcznie (po 10 zł rabatu za e-fakturę i 10 zł w ramach SmartDomu) użytkownik może korzystać z internet Plu Światłowód z prędkością do 300 Mb/s oraz usługi telewizyjnej IPTV.

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w reklamach SmartDomu występują od uruchomienia tego programu ponad pięć la temu. Antoni Królikowski pierwszy raz pojawił się na początku br., w kampanii z okazji przekroczenia przez SmartDom poziomu 2 mln klientów.

 

Działania reklamujące SmartDom obejmują m.in. telewizję, internet oraz radio.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Scholz&Friends, za realizację spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.

W drugim kwartale br. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat (należą do niej m.in. Polkomtel, Telewizja Polsat, Netia, Eleven Sports, a od połowy lipca także Grupa Interia) zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 2,1 proc. do 2,86 mld zł oraz wzrost zysku netto z 268,9 do 290,7 mln zł.

Autor:tw

Więcej informacji:Cyfrowy Polsat, SmartDom, sanah

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas