Reklama2010-02-18
0

Santander zatrudnia Grey

Agencja Grey Group wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego OpenBank na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) - ujednoliconej usługi internetowej banku Santander.

W finałowej fazie przetargu na warty około 23 miliony euro budżet Grey EMEA pokonała sieć Publicis. Wcześniej z rywalizacji wyeliminowane zostały BBDO, McCann Erickson, DDB i Y&R.

Agencją wiodąca zintegrowanego budżetu, obejmującego reklamę, przestrzeń cyfrową i design, będzie Grey London. Z kolei za marketing bezpośredni będzie odpowiedzialna agencja G2 z Hiszpanii.

Marka OpenBank obecna już jest na rynku hiszpańskim. Santander zamierza zastąpić nią wszystkie swoje internetowe usługi w Europie.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas