Reklama2004-11-26
0

SAR przeprasza

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych przeprasza Agencję BuM

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce przekazało naszej redakcji informację następującej treści:

- Szanowni Państwo w związku z nie wyczytaniem w trakcie Gali Effie Agencji BuM jako współtwórcy, wraz z Agencją DDB, kampanii launchowej Eurobanku (stworzyli: logo, identyfikację wizualną, wystrój placówek, printową kampanię ATL i BTL, stronę internetową), za co wyżej wymienionych serdecznie przepraszamy.

Przepraszamy również za nie umieszczenie Agencji BuM w rankingu Agencji Effie 2004., w którym zdobyła 5 punktów za w/w kampaniię.

Jednocześnie informujemy, że informacje na temat współtworzenia kampanii przez BuM, były umieszczone w prezentacji kampanii Eurobanku na Gali, w informacjach dla mediów, oraz że znajdują się w Katalogu Effie 2004 i na stronie www.effie.pl.

Należną dla BuM statuetkę przekażemy Twórcom osobiście."

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas